ד"ר דרור רובינסון - אודות ו"אני מאמין" בטיפול בחולים

ד"ר דרור רובינסון הינו אורתופד שעובד במערכת הציבורית והפרטית.  מזה כ – 14 שנים, מנהל ד"ר רובינסון את שרות כף רגל וקרסול של בית חולים השרון שהינו חלק מהמרכז הרפואי רבין.
ליצירת קשר עם המרפאה הקליקו על הקישור – ד"ר דרור רובינסון – צור קשר.

אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום כף רגל וקרסול הינו הניהול של פגיעות עקב כף רגל סוכרתית.  הסוכרת הינה מחלה נוראה למטופלים ומחלה מתסכלת למטפלים היות והפגיעה הינה רב מערכתית ובו זמנית, ולכן קשה מאוד להתמודד עם פגיעות רבות ושונות מפגיעה מוחית, דרך פגיעה כלייתית, לבבית, בכלי דם ובכפות הרגליים.

נראה כי אחת הבעיות בגישה של רפואה מודרנית למחלת הסוכרת הינה בהתייחסות בעיקר לתסמינים ולא לסיבה הבסיסית של המחלה, אומר ד"ר דרור רובינסון.

בעת ניסיון למצוא מזור למטופלים עם הפגיעות הנוראות של כף רגל סוכרתית כולל כיבים מזוהמים וקטיעות גפיים, החל ד"ר דרור רובינסון בחיפוש ברחבי העולם אחר טיפולים אפשריים.

בעיקר התרשם ד"ר דרור רובינסון מעבודתו החדשנית של דר פונג מטורונטו – ד"ר פונג הגיע מתחום נפרולוגיה.  גם הוא חיפש פיתרון למחלה שמטופלת רק בצורה תסמינית.  הפתרון אליו הגיע לבסוף הינו תזונה טיפולית.  מתוך הבנה כי טיפול זה יכול לרפא סוכרת על ידי שינוי של תכונה הקרויה רגישות לאינסולין, פיתח ד"ר דרור רובינסון את הגישה הטיפולית שלו.

בשנים האחרונות נראה כי בחלק מן המקרים של סוכרת ניתן אפילו לרפא את המחלה על ידי התערבות זו שמגיעה לשורש הבעיה במקום לטפל בתסמינים.  כמובן במקביל לתזונה הטיפולית חשוב להמשיך בכל הטפולים הדרושים ברפואה הקונבנציונלית תוך תאום מלא עם מומחה הסוכרת ורופא המשפחה.

אתר זה בנושא תזונה טיפולית, נועד לתת מידע לחולים במחלות השונות לגבי מניעה וטיפול במחלות באמצעות תזונה נכונה ובריאה. ד"ר דרור רובינסון הוא מומחה בתחום האורתופדיה ומטפל בכאבים אורתופדיים בשיטות חדשניות לרבות בקנאביס רפואי.

למידע נוסף על שירותי מרפאת ד"ר רובינסון הקליקו כאן.

ד
ד"ר דרור רובינסון
ד"ר דרור רובינסון קודם כל אדם מקסים עם הרבה סבלנות, תמיד נרתם לעזרה בקיא ואחראי. סומכת עליו בעיניים עצומות
סיגל דבוש
אין על הרופא הניפלא הזה שקוראים לו ד"ר דרור רובינסון. קוסם. גם סובלני. נוח. משתדל לרצות את כולם. גם כשלחוץ אצלו .כל יום אני מברך. את הרגע .שהכרתי אותו. זאת נקראת ברכה. טיפל גם באישתי. אין מילים. ותודה מיוחדת. לרעיתו חיה . המקסימה. שתמיד משתדלת. לעזור. עים. כל הקושי. ויש לה. המון. . חיה תודה. על הכל. אהובה. ישר כח.
סמי אבזרדל